Przejdź do treści

Sklep

INFORMACJE TELEFONICZNE
+48 506 219 698 w godz. 9-20

INFORMACJE TELEFONICZNE
+48 506 219 698 w godz. 9-20

KULTURA SPRZEDAŻY

Kultura sprzedaży biżuterii z brylantami, rubinami, szmaragdami, szafirami, perłami, kameami  itp. odnosi się do zestawu wartości, norm, zachowań i praktyk, które są obecne w branży złotniczej, szczególnie w kontekście sprzedaży brylantów. Obejmuje to sposób, w jaki komunikujemy się z Klientami, prezentujemy wzory, budujemy relacje i dbamy o to, aby Klient dokonał najlepszej z możliwych inwestycji, opuszczając naszą pracownię z poczuciem satysfakcji, bezpieczeństwa i spokoju, który potrafi zapewnić jedynie lokata biżuteryjna trafiona w sedno.

1. Wiedza i pasja. Nasi konsultanci biżuterii, szczególnie tej z brylantami, to nie są przypadkowe osoby, ad hoc do tego przyuczone. To prawdziwi pasjonaci, od wielu lat wykonujący swój zawód i śledzący jubilerskie trendy na świecie, posiadający rozległą wiedzę na temat brylantów i innych drogocennych kamieni, które znajdują się w naszej ofercie, jak jakość, szlif, czystość, kolor czy waga karatowa. Wyjaśnimy różnice między różnymi rodzajami kamieni szlachetnych, aby pomóc Klientom podjąć najlepszą decyzję! Wiedza i doświadczenie pozwalają im dyskretnie pomagać Klientom w dokonaniu biżuteryjnego wyboru na miarę Ich ambicji i oczekiwań.

2. Dbałość o komfort Klienta. Kultura sprzedaży naszej biżuterii  opiera się na dbałości o potrzeby i preferencje Klienta. Uważnie słuchamy Klienta, pomagając Mu w dokonaniu wyboru, gwarantującego satysfakcję. Biżuterię dobieramy do fizjonomii, z uwzględnieniem palców, uszu, szyi, dekoltu, przegubów dłoni, a także fryzury czy stylu ubierania się. Omówimy unikalne cechy każdego wzoru, takie jak styl, oryginalne detale, czy wyjątkowe połączenie brylantów z innymi kamieniami szlachetnymi.

3. Kultura sprzedaży to także profesjonalna informacja, jak dbać o biżuterię, ale przede wszystkim jak, kiedy i do czego ją nosić. Klient powinien otrzymać informację, czy wybrany wzór i rozmiar biżuterii nadaje się do noszenia na co dzień, czy na specjalne okazje i okoliczności. Każda Klientka posiada indywidualne preferencje i potrzeby. Istotą idealnego złotniczo-jubilerskiego wyboru jest dopasowanie biżuterii do stylu noszącej ją osoby, oczekiwań i marzeń, aby podkreślała jej wyjątkowość i naturalny blask.

4. Estetyka i prezentacja ekskluzywności i wyjątkowości. Biżuteria mistrzów jest jubilerskim dziełem sztuki o dużej wartości emocjonalnej i wizualnej. Dlatego nie tylko poświęciliśmy cztery lata na dopracowanie unikatowego  wzornictwa na światową skalę, ale równolegle zbudowaliśmy  stronę internetową inną od wszystkich, które można znaleźć w sieci. Mamy nadzieję, że docenicie Państwo jej oryginalność, najwyższą jakość zdjęć i renderów, opisów wzorów i widoczną pasję w jej budowie. To wszystko dla naszych Szanownych Klientów, aby rozbudzała pozytywne emocje i złotniczo-jubilerskie marzenia, które spełniamy z najwyższą przyjemnością. Są na wyciągnięcie ręki – tu w Polsce. Nie trzeba podróżować na drugi koniec świata, żeby spełnić swoje biżuteryjne marzenia. Jesteśmy z tego dumni!!!

5. Etyka w złotniczej branży zawsze stała na najwyższym poziomie. Od tysięcy lat uczciwość była i jest warunkiem sine qua non pracy w tym zawodzie, którego fundamentem jest zaufanie. W przeciwieństwie do wielu innych zawodów, nie dopatrzyliśmy się ani jednego przypadku, aby złotnik siedział w więzieniu za jakieś oszustwa! To więcej niż zawód zaufania publicznego. Dlatego nasze wzory posiadają urzędowe próby złota, a kamienie są jasno i klarownie opisane, certyfikowane, zaś ich autentyczność jest sprawdzana nawet przy Kliencie odbierającym zamówienie.

6. Kultura sprzedaży odzwierciedla też nasz zawodowy profesjonalizm i filozofię tego prestiżowego zawodu. Zawsze będziemy mieć satysfakcję z docenienia naszych wzorów i zadowolenia naszych Klientów w myśl treści hasła firmy portretowej Stanisława Ignacego Witkiewicza: “Klient musi być zadowolony, nieporozumienia wykluczone”.

Przejrzystość, uczciwość, rzetelne informacje dla Klientów i wysoka jakość obsługi Klienta są kluczowe dla budowania naszego pozytywnego wizerunku i zaufania do naszej marki.

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pusty