Szanowni Państwo !
Z chwilą złożenia zamówienia, co wiąże się z wpłaceniem 50% zadatku od ceny detalicznej uznajemy, że obowiązkowo przeczytaliście i zaakceptowaliście najpierw REGULAMIN. Został on napisany przez wyspecjalizowaną w regulaminach firmę prawniczą. Stąd jego obszerność. Poniżej streszczone zostały jego najważniejsze zapisy.
„Biżuteria Premium” jako unikatowa biżuteria i w ok. 90% wykonana ręcznie jest na zamówienie. To znaczy, że nie podlega zwrotowi.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady nieistniejące w chwili dostarczenia, spowodowane wyłącznie mechanicznym uszkodzeniem lub niewłaściwym użyciem Produktu przez Klienta. W takiej sytuacji Sprzedający może zaproponować Klientowi usługę odpłatnej naprawy Produktu, o ile będzie to możliwe. Termin i koszt naprawy uzgadniany jest indywidualnie z Klientem.
Z chwilą zamówienia Klient zobowiązany jest do zapłaty 50% kwoty tytułem „zadatku” gotówką przy zawarciu Umowy Sprzedaży lub przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego. Pozostałą kwotę Klient zobowiązany jest zapłacić Sprzedającemu gotówką lub przelewem najpóźniej w dniu wydania Produktu.
W przypadku braku odbioru Produktu przez Klienta w czasie do 60 dni od zamówienia kwota tytułem „zadatku” przepada.
SPIS TREŚCI:
- POSTANOWIENIA OGÓLNE I DEFINICJE
- USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
- WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
- SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA TOWAR
- SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY TOWARU
- REKLAMACJA PRODUKTU
- POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PODMIOTÓW NIE BĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem https://bizuteriamistrzow.pl/ Regulamin skierowany jest do Konsumentów, Przedsiębiorców i innych podmiotów posiadających zdolność prawną, zainteresowanych ofertą Sklepu.
1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem www.bizuteriamistrzow.pl prowadzony jest przez Sprzedawcę, firmę Fortus Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Brzoskwiniowa 13 posługująca się numerem NIP 9522128962
2. Dane kontaktowe Sprzedawcy:
a) adres pocztowy: Brzoskwiniowa 13, 04-782 Warszawa
b) adres poczty elektronicznej:
c) telefon +48 506219698
DEFINICJE:
SKLEP INTERNETOWY – serwis internetowy dostępny pod adresem www.bizuteriamistrzow.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia zakupu Produktów.
KLIENT – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu:
KONSUMENT – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej (np. zawarcia umowy) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą i zawodową (art. 221 K.c.).
PRZEDSIEMBIORCA NA PRAWACH KONSUMENTA – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 3855, art. 5564, art. 5565, art. 5765 K.c. oraz art. 38a ustawy o prawach konsumenta).
PRZEDSIEMBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, która nie jest osobą prawną, a której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, która dokonuje lub zamierza złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym.
SPRZEDAWCA – firma Fortus Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Brzoskwiniowa 13 posługująca się numerem NIP 9522128962,
REGULAMIN – poniższe zasady działania Sklepu Internetowego www.bizuteriamistrzow.pl
FORMULARZ REJESTRACJI – formularz udostępniony w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta Klienta.
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do koszyka oraz określenie warunków dostawy i sposobu płatności.
KONTO– zbiór zasobów gromadzonych w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy/Usługodawcy, w którym zbierane są informacje o złożonych przez Klienta Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
TOWAR – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz, produkt lub usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
KOSZYK – element oprogramowania Sklepu, w którym gromadzone są wybrane przez Klienta Produkty lub usługi będące przedmiotem zakupu, gdzie istnieje możliwość ustalenia i modyfikowania danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży towaru zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.bizuteriamistrzow.pl.
UMOWA ZAWARTA NA ODLEGŁOŚĆ – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
NEWSLETTER – usługa elektroniczna, świadczona przez Sklep Internetowy za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Klientom na automatyczne otrzymywanie informacji o nowościach, promocjach i innych zmianach oferty Sklepu i jego bieżącej działalności.
DNI ROBOCZE – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
KODEKS CYWILNY – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
USTAWA O ŚWIADCZENIU USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są z zachowaniem wszelkich uprawnień osób, których dane dotyczą, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Polityce Prywatności., z którą można się zapoznać na stronie Sklepu pod adresem www.bizuteriamistrzow.pl.
Niniejszy Regulamin jest regulaminem, w rozumieniu art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i spełnia wszystkie jego dyspozycje.
Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Sklepu Internetowego pod adresem www.bizuteriamistrzow.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
2.1 Niniejszy Regulamin określa zakres i zasady świadczenia usług elektronicznych udostępnianych
w Sklepie Internetowym www.bizuteriamistrzow.pl w szczególności:
a) zasady dokonywania rejestracji i korzystania z Konta w ramach Sklepu Internetowego.
Klient/Usługobiorca może zarejestrować Konto Klienta w Sklepie internetowym po naciśnięciu na stronie głównej Sklepu zakładki „Logowanie/Rejestracja” lub może zarejestrować Konto Klienta podczas składania zamówienia za pośrednictwem Sklepu. W formularzu rejestracji Klient/Usługobiorca poproszony zostaje o podanie informacji w zależności od formy prawnej w jakiej wystąpi w danej transakcji.
Konsument podaje: imię i nazwisko, dane adresowe, adres poczty e-mail i nr telefonu a w przypadku Przedsiębiorcy: nazwę firmy, dane adresowe, nr NIP, telefon i adres poczty e-mail. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest Klientom nieodpłatnie i przez czas nieokreślony. W każdej chwili i bez podania powodu, Klient może żądać usunięcia Konta poprzez wysłanie odpowiedniej informacji do Sprzedawcy/Usługodawcy, za pośrednictwem poczty e-mail na adres: kontakt@bizuteriamistrzow.pl lub też pisemnie na adres siedziby firmy.
b) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w Sklepie Internetowym.
Zamówienie w Sklepie Internetowym realizowane jest przy pomocy formularza Zamówienia/Koszyka zakupów, w którym Klient określa asortyment towaru i jego ilość, a po zatwierdzeniu zamówienia dokonuje wyboru formy płatności i dostawy towaru. W tym miejscu jeżeli Klient nie jest zalogowany na swoim Koncie, loguje się lub podaje dane adresowe poprzez formularz nie wymagający rejestracji. Realizacja płatności kończy proces realizacji zamówienia na stronie Sklepu Internetowego. Usługa Elektroniczna polegająca na udostępnieniu Formularza Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie, ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia albo w momencie zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Klienta/Usługobiorcę.
c) zasady zapisywania i wypisywania się z Newslettera jako usługi elektronicznej świadczonej
w ramach Sklepu Internetowego.
Zapisanie się i zgoda Klienta na korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w zakładce „Newsletter” znajdującej się na stronie Sklepu: adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje periodyku, zaznaczenie checkboxa potwierdzającego zgodę na otrzymywanie Newslettera i kliknięcie pola „Zapisz się”. Na Newsletter można się również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania Konta lub z chwilą składania zamówienia.
Wypisanie się z Newslettera może nastąpić w każdej chwili i bez podania przyczyny. Klient może zrezygnować z realizacji tej usługi elektronicznej poprzez formularz załączony do każdej edycji Newslettera lub za pośrednictwem poczty e-mail pod adresem kontakt@bizuteriamistrzow.pl lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.
2.2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
a/ komputer, laptop lub inne urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
b/ przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej, Firefox w wersji 28.0 lub nowszej, Chrome w wersji 32 lub nowszej lub inne o podobnych parametrach,
c/ dostęp do poczty elektronicznej,
d/ włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript,
e/ minimalna rozdzielczość ekranu 1024×768
2.3 Klient/Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny
z prawem, mając jednocześnie na uwadze przyjęty obyczaj, poszanowanie praw autorskich i własność intelektualną Sprzedawcy.
Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym, spamu czy innych treści promocyjnych.
2.4 Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych.
Wszelkie reklamacje związanie z nieprawidłowym działaniem Sklepu Internetowego (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu,) Usługobiorca może składać pisemnie na adres siedziby Firmy Usługodawcy, lub za pośrednictwem poczty e-mail kontakt@bizuteriamistrzow.pl
Dla sprawnej realizacji żądań Usługobiorcy zaleca się by w opisie reklamacji znalazły się informacje dotyczące przedmiotu reklamacji, daty ujawnienia wystąpienia nieprawidłowości, dane kontaktowe i oczekiwania Usługobiorcy. Zalecenia te, poza opisem, nie są jednak wymogiem koniecznym do rozpatrzenia reklamacji.
Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
3.WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
3.1 Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1.b niniejszego Regulaminu.
3.2 Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i jest ceną brutto to znaczy, że zawiera wymagane prawem podatki. Łączna cena Produktu może jednak zawierać dodatkowe opłaty związane z dostawą Towaru do Klienta lub koszty związane z dodatkowymi usługami, na które zdecydował się Klient, np. opakowanie prezentowe towaru.
3.3 Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną „Potwierdzenie wpłynięcia zamówienia”, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta ww. wiadomości e-mail.
3.4 Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym za pomocą Formularza Zamówień
Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1.b Regulaminu.
Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie i jednocześnie kieruje Zamówienie do realizacji. Czynność ta zostaje potwierdzona przez Sprzedawcę poprzez przesłanie Klientowi odpowiedniej wiadomości na adres e-mail podany w trakcie składania Zamówienia. Wiadomość tą należy traktować jako zobowiązanie do realizacji Zamówienia i potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
Zapis treści Umowy Sprzedaży jest utrwalony w systemie informatycznym Sklepu i jednocześnie udostępniony Klientowi poprzez zapisy niniejszego Regulaminu i potwierdzenie wysłane na adres poczty e-mail, o której mówi pkt. 3.1 Regulaminu.
3.5 Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, a jej treści jest zgodna z Regulaminem.
4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA TOWAR
Z tytułu zawartej Umowy Sprzedaży Klient zobowiązany jest do uregulowania należności za zakupione w Sklepie Internetowym Produkty a Sprzedawca w tym celu udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności:
a/ płatność gotówką przy odbiorze osobistym,
b/ płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy,
d/płatności kartą płatniczą.
Płatności elektroniczne i za pomocą karty płatniczej odbywają się za pośrednictwem serwisu PayNow.
Płatności przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy należy dokonać na konto nr: 33 1090 2590 0000 0001 2206 5076 Aktualnie dostępne sposoby płatności, w tym elektroniczne, określone są na stronie internetowej Sklepu Internetowego w zakładce „Sposoby płatności” pod adresem www.bizuteriamistrzow.pl
Termin płatności:
W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką przy odbiorze osobistym, płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
5. SPOSÓB, TERMINY I KOSZTY DOSTAWY ORAZ ODBIORU TOWARU.
Dostawa Produktu zakupionego w Sklepie Internetowy www.bizuteriamistrzow.pl dostępna jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5.1 Dostawa Towaru do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej np. koszty dostawy mogą zostać zniesione w ramach określonej kampanii promocyjnej lub z powodu dokonania zakupów powyżej określonego przez Sprzedawcę limitu kwotowego. Wszystkie koszty związane z dostawą Produktu są wskazywane Klientowi podczas składania Zamówienia i na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Koszty dostawy”.
Klient może wykorzystać następujące sposoby dostawy Produktu:
Przesyłka kurierska.
5.2 Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć do Klienta zamówiony Towar w terminie do 7 Dni Roboczych od momentu wykonania wyrobu. Jeżeli w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano inny termin, wiążący jest ten zakomunikowany w opisie. W przypadku gdy Klient zamawia kilka Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który zgodnie z przyjętą wcześniej deklaracją nie może przekroczyć 7 dni roboczych. W zależności od rodzaju wybranej przez Klienta formy płatności bieg tego terminu rozpoczyna się na dwa sposoby. Od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy, gdy Klient uregulował płatność przelewem lub kartą płatniczą lub od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży, gdy wybrał płatność za pobraniem.
6. REKLAMACJA PRODUKTU
Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad zarówno fizycznych jak i prawnych. Odpowiada w tej materii wobec Klienta będącego Konsumentem/ Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego.
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy albo przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na jednej z podstron Sklepu.
Prowadzący sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia a gdyby to było niemożliwe, do poinformowania Klienta w tym terminie, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Nierozpatrzenie reklamacji Klienta w terminach wskazanych w pkt. 6.3 może być dorozumiane jako jej uznanie.
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności: rodzaju i daty ujawnienia wady; żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny albo o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; nadto: podanie danych kontaktowych składającego reklamację. Podanie tych danych ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji jednak nie wpływa na treść rozstrzygnięcia i decyzję Sprzedającego.
W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej będzie zawarta przy opisie Produktu w Sklepie. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
Do Klienta należy decyzja z jakiego uprawnienia chce skorzystać.
7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
7.1. Klient będący Konsumentem może dochodzić roszczeń z tytułu reklamacji towaru przy wykorzystaniu wielu pozasądowych sposobów rozpatrywania takich sporów w szczególności:
a/ jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży;
b/ jest uprawniony do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
c/ może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy Powiatowego (Miejskiego) Rzecznika Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email: porady@dlakonsumentow.pl.
Powyższą pomoc Klient może również otrzymać pod następującymi adresami serwisów internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
d/ złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY.
Ponieważ produkt jest wytwarzany na zamówienie, klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
9. POSTANOWIENIA REGULAMINU DOTYCZĄCE KLIENTÓW NIE BĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
I PRZEDSIEBIORCAMI NA PRAWACH KONSUMENTA.
9.1 Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów nie będących Konsumentami i Przedsiębiorcami na prawach Konsumenta. Mogą to być osoby fizyczne dokonujące zakupów w Sklepie Internetowym w ramach prowadzonej działalności gospodarczej dla realizacji przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej lub przedsiębiorcy – podmioty posiadające osobowość prawną lub inne jednostki organizacyjne posiadające zdolność prawną.
9.2 Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem/Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
9.3 W wypadku Klientów nie będących Konsumentami/Przedsiębiorcami na prawach Konsumenta, Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
9.4 Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi na Klienta niebędącego Konsumentem/Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta przechodzą wszelkie korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu. Na Kliencie ciąży obowiązek sprawdzenia w jakim stanie odbiera Towar od przewoźnika.
9.5 Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego Konsumentem/Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta zostaje wyłączona.
9.6 W wypadku Klientów/Usługobiorców niebędących Konsumentami/Przedsiębiorcami na prawach Konsumenta Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym bez wskazywania przyczyn w formie stosownego oświadczenia.
9.7 Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta niebędącego Konsumentem/Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty 1 000 złotych. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta niebędącego Konsumentem/Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta.
9.8 Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą niebędącym Konsumentem/Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta, zostają poddane rozstrzygnięciu sądowi właściwemu miejscowo ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.
10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
Mając na uwadze fakt, że otoczenie gospodarcze i prawne Polsce ulega szybkim zmianom Sprzedawca/Usługodawca zastrzega sobie prawo dokonywania zmian Regulaminu z ważnych dla jego działalności przyczyn do których należą: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostawy, zmiany działalności systemu teleinformatycznego spowodowane postępem technologicznym – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r; ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. – powołane w pkt. 1.3 oraz inne odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.